keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

11. Takaisin kotiin

"Moikka Tiikeri!"

Näin kajahti heti kun pääsin Tiikerin luo. Heti kun tultiin kotiin niin lähettiin hakemaan Tiikeriä kotiin. Tiikeri oli innoissaan ja piti onnellisuus ääntä kun mä tulin silitteleen sitä. Mä kuulin että Tiikerillä oli menny toosi hienosti ja että se on ollu kiltisti yhtä tapausta lukuun ottamatta, Tiikeri ei meinaan aluks halunnu sen hoitajan syliin ollenkaan. Se oltiin kuulemma saatu kiinni "lahjomalla". Mutta kaikki muu oli menny hienosti. :) Nytte Tikru on tossa ulkoaitauksessa (ja mä oon täällä myös!) ja me kirjotellaan tätä postausta yhessä. Tiikeri haistelee läppärii ja on ihan että "Mitää?". :D Että tällästä tänää. (Ainii jos teitä kiinnostaa miten mun loma meni nii voin sanoo että hyvin. :) Hyppäsin esteitä hevosella ja olin uimassa yms.)

plhgtnhkuoooooooog            <------ Tiikerin kirjottamaa tekstii (se hyppäs näppäimistön päälle XD)

♥: Weeruska ja pikku kirjailia Tiikeri

P.s. Kiitos teille lukioille ja erityis kiitos teille kaikille seuraajille! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti