keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

6. Voi voi Tiikeri....

"Tiikerikö KANTAVANA??!!"
Mä luulin jo että Tiikeri on kantavana.... No onneks (ja harmiks) se ei ollu tiinenä. Mä pelkäsin et se kuolee. Se kani jolle Tiikeri olis ollu kantavana olis ollu Tiikerii isompi ja mä kuulin että jos Tiikeri olis ollu kantavana nii Tiikerillä olis ollu yli 90% mahollisuus kuolla siinä synnytykses. Harmittaa vähän kun poikaset ois ollu nii kivoi. Mut toisaalt ois ollu harmi jos se olis kuollu. Joten siis kaikki on iha ok. :) Ois kiva jos meillekki tulis kanin poikasii, mut ei viel. Ja niistä kaneista ois tullu varmaa aika oudon värisii ku poika kaniki oli musta. No ehkä meillekki josku tulee niitä kanin poikasii. Kyl tyttökanit on hankalii ku niil on niit valeraskauksiiki. Ja mä vielä soitin yhelle typillekki.... Toivottavasti se ei oo nytte mulle loukkaantunu. Se vaikutti kyl vähän loukkaantuneelta.... Nyt nolottaa....

Että tällästä tänää

♥: Weeruska ja pikku Tiikeri-huijari  <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti